مسابقه زندگانی امام ابوحنیفه رحمه الله در فراه برگزار گردید
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...

جمعيت اصلاح » راپورونه »

مسابقه زندگانی امام ابوحنیفه رحمه الله در فراه برگزار گردید

 

مرکز علمی فرهنگی توحید – دفتر ساحوی جمعیت اصلاح افغانستان در ولایت فراه، دورۀ اول مسابقه بزرگ زندگانی حضرت امام ابوحنیفه – رحمة الله علیه –

را به تاریخ 14 میزان سال روان در این ولایت برگزار نمود. در این مسابقه که حدود 200 تن برادران و خواهران اشتراک نموده بودند، با استقبال گرم علماء، متعلمین، محصلین و مردم فراه مواجه شد. مسابقۀ هر بخش، یعنی خواهران و برادران بصورت جداگانه برگزار گردید که امتحان بخش برادران در مدرسه جامعة الهدی و امتحان بخش خواهران در لیسه خصوصی کوثر به راه اندخته شد.

این مسابقه بصورت امتحان تحریری راه اندازی گردیده بود و هدف آن آشنایی نسل جوان به شخصیت امام اعظم – ابوحنیفه رحمة الله علیه بود که حدود چهار هفته قبل از برگزاری مسابقه، کتب زندگانی امام رحمة الله علیه به عموم اشتراک کننده گان توزیع گردید و طبق محتویات کتاب، برای مسابقه و امتحان سوال تهیه شده بود.

نتایج این مسابقه در محفلی با شکوهی روز جمعه 21 میزان سال جاری اعلان گردید که در این محفل برعلاوه اشتراک کننده گان مسابقه، تعدادی از علماء، فرهنگیان، محصلین و متعلمین نیز اشترا کرده بودند. در این مسابقه برای 25 تن اشتراک کننده گان ممتاز جوایز گوناگونی توزیع گردید که بلندترین جایزه یک پایه کمپیوتر لپ تاپ بود که برای عبدالجمیل ذهین کسی که در این مسابقه بلندترین نمره را از آن خود کرده بود، اهداء شد. قرار است که دور دوم این مسابقه در اخیر سال جاری (1391) برگزار گردد.

جمعیت اصلاح افغانستان در برگزاری چنین مسابقاتی پیشتاز بوده و همیشه میکوشد تا با آشنا ساختن هموطنان خصوصاً نسل جوان به فرهنگ اصیل اسلامی و پخش و نشر این فرهنگ، از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزیده تا بتواند خدمت اسلامی و معنوی را برای جامعه مسلمان افغانستان انجام دهد.

راپور:  عبدالرحمن زعيم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب